This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

Batinku Tidak Mampu Menanggungnya...

Lemah dalamanku..
lemah segalanya..
ibarat belut meronta2 jatuh ke tanah..
sbb xdpt berenang dlm air...

?????????

hahaha kire cm 2 la perasaan aku...
perasaan 2 dlm batin la kn..??
salah ek..?
haha nasib korang la...
sem nie aku rase aku 'dicabar'
'dicabar' dlm segala hal..

Semua bnda dlm sem nie..
aku dpt mnda baru..
bnda2 yg bkn bidang aku..
n aku xpenah bt bnda2 2 semua..
agak TERcabar gak la..
Tapi aku sahut gak cabaran yg mndatang..
sbb xkn nk menolak n kate surrender awl2..
XJANTAN la cm 2 kn..

 Aku jadi kn segala cabaran 2..
sbgai kekuatan..
dan sbgai.......
hape2 jela yg leh..
*blur lak xigt ayat pe

*peace..kerana diriku tidak ternilai..(bkn xde nilai)
-ke laut.....



No comments:

Post a Comment