This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

Aku Anak Derhaka!!



Haaa....
Nie adalah antara bnda n kire moment yg aku rase cm insaf, sedih tp bersyukur..
Insaf disbbkn salah silap aku yg penah aku bt pada mak aku..
xkire antara sedar ataupun tidak..
Sedih pula adalah disbbkn kesanggupan aku kerana..
pernah mnderhaka dgn mak aku..
aku mmg manusia biasa..
tp aku rase ttp kena elak dari terjadi...
Aku bersyukur sbb aku xjadi lg mcm keadaan diatas nie..
xsempat aku nk minx maaf..hurm..
soo..
pade yg mndgr lakonan ini...
harap dpt la hayatinya...

The actor n actress..
Man -Afif
Ibu - Masitoh
Adik - Bulat Jaleel
Narrator - Abah Al-Hafiz
Suara:
Safwan Saharim
Sudi Sudirman
Adie
Roy
Faiz
Faizal

dan lain2(sory xigt)

*Maaf sbb sound sistem yg agak truk..(n lakonan dari saya yg masih baru lagi)

No comments:

Post a Comment