This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

Hai Slamat Berkenalan..

x
Selamat Berkenalan hangok ko!
bkn baru bt mnda nie..
da lame da..
ko 2 je yg xrajin nk update afif oi..

aku xtau nk update pe sbb aku bkn ade byk sgt cite
mcm kwn2 aku yg lain 2..
nie saje nk update gmbr2 yg kitorg prnah bt assignment cm org gle..
aduh..
ahahaha jap ek.


now loading...

sesi MEROSAKKAN rambut aku yg btkn skrg nie aku BOTAK!

uuuu...blum pape da gle..

ARGH!!Aku org gle yg xbersalah..jgn rogol aku..!!

MARI SINI SAYA INGIN MEMPERKENALKAN BARISAN ORANG GILA!

saudara Iejam Hosen dari Gombak..
menjadi gile akibat kebakaran umh die..
(sebenarnye die blakon ke x..mmg cm 2 pun die)
sssshhhhhh....

nie pula saudara Syazwan Husaini dari Melaka..!!
berat yg mmg da semakin berat..
da jadi gila sejak zaman kanak2 beliau lg..(beliau??)

haaa..nie aku..sauadara Afif Khairi..
asl Ulu Klang...
jadi gile sbb putus cinta...kot?
entah..
mcm xde hala tuju je..
kosong..
hidup ku kosong..
wuuuuuuu..

sesi bergambar bersama peminat..(mane peminat?)
da gle cm nie ade ke yg nk bergambar ngan kitorg..??
ahaha

nie la watak kitorang..
ahahahah..

  • sekian sudah dari saya....

No comments:

Post a Comment