This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

Terlantiknya aku....

xde idea sbnrnya aku nie..
tajuk pun da ngarut..
huhuhu tp just nk show gmbr2 nie...

niela kami..!!
kami satu bkn dua..
satu kumpulan..satu pasukan!!
kami telah mentertai satu kem...
kem kepimpinan...
dan nie antara gambo yg smpt di snap!!

now loading..

nie antara part yg paling best!!huhu dapat mandi..
tp xtau la kolam ke hape 2..
janji best..
tp sini gak la yg bt kn kulit aku terbakar tau!!


haaa...nie pulak kitorg bt rakit dgn bahan2 nye adalah..
  • 15 utas tali(utas ke)
  • 4 batang kayu
  • 3 papan
  • 4 tong besar
terapung kot kitorg...!!berjaya n siap lumba2 lagi 2 kayuh..
menang kitorg keja kumpulan no 2..
hahaha
bkn senang tau...
kerja satu pasukan kena sepakat..
kerjasama!
teamwork!!

pergh..
korang tgk 2..
siap masuk lumpur  lg..lum tgk yg lain lg...
adoyai..
2 korang tgk..
da lesu da aku time duduk..mcm nk baring pun ada time 2..
tp atok ngah bagi arahan..jgn melawan..
atok karate nnti!!
haha

selesai sudah kem kami..
kitorg jmpa blk ngn student2 campus Bestari Jaya..
nie antara gmbr2 yg smpt disnap juga..
 
 
 
 nmpk sgt kehenseman aku terserlahkn..???
hahahaha 2je..
mls nk ckp byk..
baru blk jog nie..
huhu bosan2 tu tulis..

smbil2 2 nk memperkenalkan pada anda semua..
semua ini adalah..
Majlis Perwakilan Pelajar..
bagi sesi 2010/11
termasuk la saya...........

No comments:

Post a Comment