This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

Nk Tidu Tp Nk Say Something Dulu..

Xde pe sbnrnye..
hehe saje nk menaip..
kadang2 aku pk aku nie btol ke 'terjun' ke dunia yg sepatutnye??
kadang2 rase xsesuai..
Nk m'yesal xleh da..
da ade pun kt sini skrg..
hehehe..

N sbnrnye bkn nk cite sgt psl aku nie m'yesal ke hape dh jadi ngan aku skrg..
tp nk igtkn diri sblum tidu..
bahawa..ape yg jadi 2 ade sbbnye..
Yg Atas da tentukan..
kite nie cume iktkn saje...

kdg2 kale ade yg merungut...
bile da jatuh..2 la pertama dan terakhir bg die...
slh 2..aku penah rase perasaan 2 sbnrnye..
tp nasib baek smpt b'fikir secara waras..haha
bodo je ayat..
aku xnk jadi org yg cpt m'galah..
tp nk jadi org yg tabah......
biar la beribu kali pun jatuh..
aku akn tetap bgn...
bgn bgn bgn bgn dan bgn...
ibarat kalo ko jatuh tersungkur tgh jln raye yg sesak tp ko xbgn...
mmg sah ko kena gelek ngan keta kt situ..
mati secara sia2..
hahaah
xnk kn??

Aku xnk lemah..
xnk merungut lg..
ape yg aku ade skrg..
aku bersyukur..
aku trima...
aku jlnkn...
jikalau ade slh silap 2 biase la..
namenye still dlm proses blaja..
alaa..jgn pk ble da abis blaja 2 da bgs sgt..
kite manusia nie plg2 koman pun kalo blaja smpi pusing satu dunia pun..
ibarat ilmu kt lautan..br setitik je ilmu kite 2..
jgn nk blagak sgt la..

plg penting aku nk bg mak ayah aku bangga dgn aku...
hehe xnk da tgk diorg pening pk psl duit..
kesian aku tgk..

mama n papa sbr ek..
apip cube usahakn sesuatu utk famili kite k...

chow kwn2...*ape yg kurang dlm ape yg aku ckp nie, kalo nk tmbh dipersilakan........


No comments:

Post a Comment