This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

Di Kala Malam Bulan Mengambang

Xde kaitan pon ape yg aku nk ckp ngan tajuk yg aku tulis 2..
And sebenarnye aku pun xde nk ckp pape kt sini..
saje nk menulis kt blog nie..(cm haram je)
aaaa....nk tulis psl lawak yg kwn aku yg sorang nie la..


xtau la tp kalo igt lwk die nie mmg sure aku gelak la..
Ade ke patut budak comei die nk seret ke jln raye...
haha sbnrnye bkn die nk wat btol2..
tp die ni kalo ckp nk m'garut je..
ayat die cm nie...
"eh comei nye bdk 2..mcm nk seret je kt jln raya nie"
dgn..
"eh lawa nye keta 2...mcm nk calarkn je.."
hahaha tah la..ko phm ke xphm aku xpeduli..
janji aku phm n tu yg aku nk tulis..
tp skrg die da xcm 2..
lwk yg 2 da xde..
nape ek...


oit **e*
aku nk dgr dowh lwk2 yg dulu 2..
huhuhu.......

da g lantak sape yg xphm...(aku kalo bace pun pening sbnrnye..)

No comments:

Post a Comment