This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

Nk G Dating!!(sayang die!!)

Awek aku kempunan nk Mcd..
huhu aku pun mmg da lame xblanje die..
dgn da lame xjmpa die..
dgn da lame xdating ngan die..
hahaha

Rindu la ngan die..
susah sgt nk jmpa ngan die tau..
adoyai..
gmbr2 yg kitorg sempat dating xbyk..

nie mase kt Alamanda...

nie kire gmbr kenangan la ..
hehe sbb nie gmbr yg diambik sblum masuk Unisel nie..
heheh walaupun xseberape muka ku kalo nk d'bandingkn ngan muke sweet awek aku..
tp aku tau die mmg ngan aku skrg..
jgn ade sape2 nk potong line..
ado gak yg aku pelempang!!
hahaha

Rindu sgt time2 keja..
sbb slalu dpt same2 ngan die..
tp skrg..
da xdpt..
sbb die kt bangi..
aku lak shah alam..

tp kami still contact..
hahah 
harap2 sgt b'kekalan kn..
huhu minx restu semua..
Amin(xpepasal)
k bye2!!

No comments:

Post a Comment