This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

Silap rupanya

Hari ini aku mempunyai latihan sempena perayaan hari raya di universitiku..
di sana aku telah ditegur salah silap ku dengan cara nyanyianku selama ini..
banyak lagi yang aku perlu perbaiki..
kesilapan aku yang paling besar yang menyebabkan cara nyanyian aku menjadi salah ialah suaraku bukan datangnya dari suara perut..
memang itu yang aku sedari selama ini..
cuma belum berkesempatan untuk mempelajarinya dengan betul..jadi aku hanya mengikut cara aku sendiri..
aku tidak kisah ditegur..
tidak memalukan kerana teguran itu mampu membuat aku menjadi lebih bagus di masa hadapan..
cuma masalahnya ialah persembahan tersebut tidak kurang dari 3 hari lagi..
aku takut ia akan menjejaskan persembahan pada hari itu..
doakan lah supaya aku dapat mempelajari cara nyanyian tersebut dengan segera.......

1 comment:

  1. u can do it afif..

    just be confidence and practice harder..

    *owh..by the way..konfiden tu seksi..so, klu ko konfiden nyanyi..er..ko seksi la???

    ReplyDelete