This Is Me!!This Is Real!

This Is Me!!This Is Real!

hehehe baru nk Update..

heheeheh lame dah xbukak..
xpe budak baru nk b'jinat kat blog nie kn..
erm... k la..
sabtu ahad ari 2 aku balik kampung seremban...
niat nk collect duit raye lg...(cm siot je kn?)
huhuhu....
bleh la jgk..
bt bnja kt unisel....x la susah kn parent...

aku rase cite2 2 aku mls nk gtau la pulak..
aku sekarang terase dunia aku kat uni nie sedang ade pergolakan...
xkesah la secare terus mahu pun x..
keadaan skrg membuatkn aku jadi semakin bercelaru..
sblum nie aku smpi terfikir aku nie salah menilai org ke smpi aku trus "m'hukum" org 2..
2 cerita bersama sidia..
blum yg sidie lg...
bkn la aku nie seorg yg t'lalu negatif but...
aku skrg seolah2 takut m'buat keputusan bila ia melibatkn kwn2 aku...
aku ade kwn yg sedang m'derita disbbkn cintanya pade sidie yg 'Gila'..
aku sedih plus bengang ngan jantan 2...
nk tlg yg si gadis...si gadis m'larang...
aduh...
2 satu hal...
nie kwn aku yg b'dua nie lak...
b'tgkr sbbkn hal yg aku sendiri xleh nk kategorikn mcm mana..
masing2 ade sbb masing2...
but disbbkn belum bersua...
jd xdpt la dgr yg sebetulnye...
aku dah dgr yg dua2 pihak..
namun aku xmampu utk adilinya..
dari situ jgk la aku rase aku jd takut utk memberikan keputusan ataupun menolong hal kwn aku nie..
entah la....
mmg aku xde jwpn...
semua yg ade dlm otak aku nie b'camput aduk..
sbb aku rase mslh aku sendiri blum setel...
tlg la...
aku berharap sgt semua mslh nie "lesap"mcm 2 je..
aku rase berat nk tanggung...
mgkn korang akn ade mcm2 pkrn negatif pade aku...
.............................
.......................nothing 2 say..

2 je yg ade dlm kepale aku..
celaru...

No comments:

Post a Comment